Alla inlägg den 28 juli 2015

Av Stina Andersson - 28 juli 2015 10:35

Igår började jag och mamma möblera om på mitt rum. Vi kom väldigt långt och ska bara in med en soffa idag sen är vi klara. Sen är det även massa små grejer, jag vill tillexempel ha ljuslyktor man kan hänga upp i krokar i taket och lite mer saker. Så vi ska förhoppningsvis åkain på några loppisar idag!:)


Dock slutade dagen igår med att jagoch mamma blev osams och hon var stel mot mig hela kvällen och nu på morgonen har hon knappt pratat med mig... Hon blir alltid såhär, antingen låtsas hon som inget har hänt eller så pratar hon inte med mig. KUL vekligen... 


Igår kväll/natt var magen jättejobbig och jag var tvungen att springa på toa hur många gånger som helst och det gjorde verkligen jätteont! Kunde inte sova så somnade vid 3 nångång... Jagvet int om medicinen hjälper så mycket längre? Har inte märkt någon stor skillnad mot att inte ta den och att ta den på några månader... Måste prata med mamma omdet, när hon är på bättre humör och faktiskt pratar med mig självmant. 

   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här kan ni läsa om min vardag med IBS och vad som händer i mitt liv!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28
29
30
31
<<<
Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards